
Kwalitatieve lokale marketing
Uitdaging
- Aan een netwerk van 46 restaurants in drie verschillende landen online tools ter beschikking stellen om de promoties te personaliseren en zo in te spelen op de plaatselijke noden.
- De duur verminderen tussen het nemen van commercieel initiatief en de uitvoering ervan.
- De marketingafdeling ontlasten door de steeds terugkerende operationele taken af te bouwen.
- Een eenvoudige en snelle oplossing bieden bij de implementatie ervan.
Oplossing
Ontwikkeling van een Web-2-Print platform waarmee elk Exki-restaurant
- zijn promotiemateriaal zelfstandig en in de eigen taal kan bestellen en personaliseren
- de productiestatus online kan opvolgen
- de stock kan beheren
- documenten op aanvraag kan afdrukken




Een performante commerciële tool
Kostendaling
Afbouwen van voorraden dankzij Print On Demand
Kostendaling voor de lay-out en online “akkoord voor afdruk”
Merkcoherentie
Grotere coherentie in het gebruik van de huisstijl
Kwalitatieve gepersonaliseerde promotietools (gecontroleerd en gegarandeerd)
Reactiviteit en productiviteit
Zeer korte uitvoeringstermijnen
Het netwerk kan meer halen uit plaatselijke opportuniteiten

Lees andere succesverhalen
Bent u bezig met een project?
Praat erover met ons.
Praat erover met ons.